Mimo iż masz niemalże całkowitą pewność co do tego, że jako adwokat byłbyś w stanie poradzić sobie dosłownie z każdą sprawą, wciąż nie potrafisz przekonać do tego swoich potencjalnych klientów? Być może przyczyna tkwi w tym, że oni nawet nie mają pojęcia o twoich kompetencjach i idealnym przygotowaniu do pracy. Najwyższa pora więc to zmienić. Najwyższa pora sprawić, by cały świat dowiedział się o twojej działalności!
Informuj ludzi o tym, czym się zajmujesz, ale rób to tak, by nie narazić się na niepotrzebne problemy. Twój przekaz musi mieć charakter informacyjny, bo według kodeksu, któremu podlegasz, nie wolno ci reklamować własnych usług. Wolno ci je jednak reklamować w sposób nieco mniej oczywisty. Możesz np. otworzyć dla swojej kancelarii adwokackiej nową witrynę internetową i następnie spróbować ją maksymalnie rozbudować, aby dzięki temu pozyskać wirtualną wizytówkę dla swojego biznesu. Strona internetowa nie musi być jednak dla ciebie jedynym miejscem kontaktu z potencjalnymi klientami. Jesteś w stanie dostrzec do nich także przy pomocy różnego rodzaju mediów społecznościowych. Zacznij więc to robić. Załóż sobie konta na tego typu portalach społecznościowych i doradzaj na nich ludziom jako profesjonalny adwokat. Zawsze rób to jednak w taki sposób, by twoje wpisy czy komentarze cały czas utrzymywały charakter informacyjny. Nie zapominaj o tym, że nie możesz tak „normalnie” się reklamować. Jeżeli bowiem nawet przypadkiem złamałbyś tę regułę, sam nałożyłbyś na siebie niepotrzebne zagrożenia i mógłbyś zostać nawet zmuszony do zamknięcia swojego nowego biznesu, czego na pewno byś nie chciał.
Najlepszą reklamą będą dla ciebie twoje kompetencje, pozyskane doświadczenie i ogólne osiągnięcia. Zrób więc wszystko, by po prostu stać się prawdziwym ekspertem w swojej dziedzinie. Możesz do tego dążyć na wiele sposobów. A gdy ten cel uda ci się już osiągnąć, twoja kancelaria adwokacka automatycznie stanie się popularna i nie będziesz musiał nawet się o to starać.
Umowa powierzenia. Co to jest? Kogo dotyczy?: https://www.perfectinfo.pl/umowa-powierzenia-co-to-jest-kogo-dotyczy